Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Όπως έγραψε και ο συγχωριανός μας Σπύρος Αγιοβλασίτης, που ήταν παρόν στο περιστατικό το οποίο προήλθε από βραχυκύκλωμα σε πεπαλαιωμένο δίκτυο της ΔΕΗ, και που πρίν λίγο ήρθε συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ και Πυροσβεστικό όχημα και ελπίζουμε ότι αποκαταστάθηκε πλήρως, το χωριό μας πραγματικά είχε ΄΄άγιο΄΄.
Εκ μέρους όλων των συγχωριανών μας :

  • Ευχαριστούμε τον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΓΟΥΣΗ χάρη στην οξυδέρκεια και τις γνώσεις του οποίου στην κυριολεξία γλύτωσε το χωριό μας από μεγάλη καταστροφή.
  • Ευχαριστούμε την Προϊσταμένη της Πολιτικης Προστασίας του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Δ.Ν. καθώς και τους εργαζόμενους της Π.Π. οι οποίοι κατά τύχη βρίσκονταν εκείνη την ώρα στην πλατεία του χωριού για καθαρισμό και μετά από εντολή της πήγαν στο σημείο που εκδηλώθηκε η φωτιά και προλάβαμε τα χειρότερα.
  • Θέλουμε να παρακαλέσουμε όλους τους συγχωριανούς μας να είμαστε προσεκτικοί, να περιφρουρούμε όσο μπορούμε το χωριό μας και όταν δούμε καπνό ή φωτιά να καλούμε αμέσως το 199 (Πυροσβεστική) , γιατί αν δεν το κάνουμε εμείς και μετά από αυτά που είδαμε σήμερα, χωρίς να τα σχολειάσουμε, τότε αλήθεια θα πρέπει να λέμε “ο Θεός να βάλει το χέρι του” .

Ο Πρόεδρος της Κοινότητας

Λεωνίδας Αγάθος


Language